skip to Main Content

COVID-19 και ΔΙΕΚ Πάτρας

COVID-19 και ΔΙΕΚ Πάτρας

COVID-19. Ήρθε και άλλαξε την ζωή των ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο. Την άλλαξε επαγγελματικά, κοινωνικά αλλά και σε επίπεδο εκπαίδευσης. Από αυτές τις αλλαγές δεν ξέφυγε βέβαια και το ΔΙΕΚ Πάτρας. Η δια ζώσης εκπαίδευση απαγορεύτηκε για λόγους υγείας ενώ η ασύγχρονη είναι ακόμα στα πρώτα της βήματα στην Ελλάδα. Για ένα διάστημα η αβεβαιότητα για το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στον τομέα της εκπαίδευσης κυριάρχησε.

Στις δύσκολες αυτές στιγμές, το ΔΙΕΚ Πάτρας απάντησε με γρήγορες κινήσεις. Εκπαιδευτές και εκπαιδεύτριες ακολούθησαν τις οδηγίες της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ., του Διευθυντή κ. Κατσώνη Νικολάου, όπως και του Υποδιευθυντή Α’ κ. Γεώργιου Γιωτόπουλου, ο οποίος, πάντα σε αγαστή συνεργασία με τον Διευθυντή κ. Νικόλαο Κατσώνη, πέτυχε να οργανώσει τις εκπαιδευτικές διαδικασίεςκαι σε επίπεδο ασύγχρονης αλλά και σε επίπεδο προαιρετικής, σύγχρονης εκπαίδευσης. Η ασύγχρονη ήταν σχεδόν έτοιμη και το μόνο που έλειπε ήταν να συνηθίσουν οι εκπαιδευτές και οι εκπαιδευόμενοι να την χρησιμοποιούν ως κύριο εργαλείο πλέον και όχι ως βοηθητικό.

Μέχρι εδώ ακούγεται σχεδόν κανονικό. Σε μια πρωτοποριακή κίνηση, όμως, το ΔΙΕΚ Πάτρας χρησιμοποίησε και μια πλατφόρμα σύγχρονης τηλεπικοινωνίας, προκειμένου να διευκολυνθούν οι παραδόσεις των μαθημάτων και οι εκπαιδευόμενοι να καλύπτουν κάθε απορία τους άμεσα.

Ακόμα και εκπαιδευτές που δεν είχαν κάποια σχετική γνώση ή εμπειρία με ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους ώστε να καλυφθεί η ύλη ικανοποιητικά και να μην χαθεί το εξάμηνο. Σχεδόν όλα τα μαθήματα ήταν καθημερινά και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα και οι δυο πλευρές προσαρμόστηκαν με αποτέλεσμα να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος.

Το ΔΙΕΚ Πάτρας, με επικεφαλής τον Διευθυντή κ.  Κατσώνη Νικόλαο, συγχρόνισε και οργάνωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλους τους εκπαιδευτές και πρότεινε τρόπους αντιμετώπισης δυσκολιών άμεσα και αποτελεσματικά, χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα που είχε στην διάθεσή του. Σε αυτό βοήθησε, βέβαια, και η δυναμική συμμετοχή του Υποδιευθυντή Α’ κ. Γιωτόπουλου σε προγράμματα όπως το eTwinning, EPALE και Scientix που του έδωσαν την ανάλογη άνεση να αξιολογεί καταστάσεις και να είναι πολύτιμος αρωγός στο πλάι του Διευθυντή κ. Κατσώνη. Οι εκπαιδευτές με τη σειρά τους βοήθησαν στην επιτυχία αυτού του εγχειρήματος και προσπάθησαν να βοηθήσουν τους εκπαιδευόμενους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και τις περισσότερες φορές χωρίς να αποβλέπουν σε αμοιβή. Είναι σημαντικό να τονιστεί πως η ασύγχρονη μόνο ήταν μέσα στις υποχρεώσεις τους και όχι η σύγχρονη.

Η χαρακτηριστική αυτή επιτυχία του ΔΙΕΚ Πάτρας να προσαρμοστεί οργανωτικά και εκπαιδευτικά άμεσα στις ανάγκες της περιόδου σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα δείχνει ότι ακόμα και με πενιχρά μέσα, όταν υπάρχει θέληση δεν υπάρχει εμπόδιο που να μην μπορεί να ξεπεραστεί. Περισσότερο, όμως, δείχνει ότι το σύνολο των εκπαιδευτών αλλά και ο Διευθυντής κ. Κατσώνης και ο Υποδιευθυντής Α’ κ. Γιωτόπουλος έχουν την διάθεση να προσφέρουν απλόχερα και δεν αφήνουν τίποτα να σταθεί εμπόδιο στην πορεία της επίτευξης των στόχων τους.  Το ίδιο βεβαίως ισχύει και για τον Υποδιευθυντή Β’ κ. Παπαθανασίου, υπεύθυνο τεχνικής υποστήριξης της e-class, που διασφάλισε ότι εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενοι λάμβαναν όση βοήθεια χρειάζονται.

Εκπαιδευτικά ιδρύματα τα οποία στελεχώνονται από τέτοιους εκπαιδευτικούς μπορούν να προσφέρουν στην κοινωνία επαγγελματίες που όχι μόνο θα είναι άριστοι στον τομέα τους αλλά θα έχουν επίσης διδαχτεί και τον τρόπο να επιτυγχάνουν στην ζωή τους γενικότερα.

Reporting by Nektaria Liaskou, Computerized Tax Consultancy – Accounting Office Assistant specialty, for the Patras PVTI blog.
#covid19 #diekpatras #patraspvti

Δ.ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ
Back To Top